02-08-2009

Van motorrijden val je af


De foto bewijst het. Links werd genomen op 1 oktober 2008, rechts hedenavond. En nee, ik heb geen erge ziekte. Tenminste, niet dat ik weet.

Ja, van motorrijden val je af en niet zo'n beetje ook. Als je jezelf tenminste een beetje kunt inhouden met eten.

Als ik niet of nauwelijks motor reed, deed ik dagelijks een uurtje fitness. Daarmee raakte ik per week bijna een kilo kwijt. Ging ik een paar dagen op de motor weg, dan deed ik geen fitness, maar verloor ik het dubbele. Terwijl ik dan veel meer at en dronk. In totaal ging er ruim 35 kilo af. Mijn motorbroekmaat ging van 58 naar 48. Als ik mijn oude broek nu aantrek, kan er nog zeker een HD Fat Boy bij.

Ze zouden op TelSell dus gewoon motorfietsen moeten verkopen. De enige fitnessapparaten die niet vervelen na twee weken.


3 opmerkingen:

  1. Krijg ook altijd honger (volgens mijn standaard en niet van de kindertjes in de 3e wereld) tijdens het brommen met name in de bergen na het aanvallen van de zoveelste haarspeldbocht... (extra geconcentreerd).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, gelukt en het was niet eens zo moeilijk. Kost wel handenvol geld omdat ik allemaal nieuwe kleding moet kopen. En de oude ga ik maar eens op marktplaats zetten.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Meld je dan eerst aan bij de Booswichtenclub.