27-10-2009

Vlaanderen boven



Meestal als ik door Vlaanderen rij, denk ik: "wat word ik toch nat" en "eigenlijk wil ik dood". Maar deze keer hebben we iets gevonden waardoor het leuk werd. Een ritje langs allerlei culinaire hoogstandjes dus, zoals verkrijgbaar in bovenstaand frietkot. Dan eet je niet alleen lekker, maar kom je ook nog eens gedreven, leuke mensen tegen. En knappe madammen. Dat maakte de kaarsrechte wegen bochtig en zelfs de Vlaamse containeroverslagplaats kust werd sfeervol. Ook zonder bergen, bochten en weer kan motorrijden nog leuk zijn. We gaan vast wat meer doen met dat leuke land.

1 opmerking:

  1. ach, dat valt toch zo mee. Vorige week heb ik 800 km gereden en 7 km gezwommen. Het enige wat ik deze week hoef te doen is dat omkeren. Zo. En nou als een raket naar zwembad Overbosch, want dat is tot half tien open. Plons.

    BeantwoordenVerwijderen

Reageren? Meld je dan eerst aan bij de Booswichtenclub.